Според много специалисти по маркетинг главната причина за провала на един продукт или услуга е в това ,че: не превъзхожда останалите и не е достатъчно различен от тях. Старайте се продукта Ви да изглежда Различен от всички останали. За да засилвате това усещане за "различност", защото то е именно усещане, може да променяте активно, целенасочено,непрекъснато не толкова самия генеричен продукт-той е в някакви норми, а това КАК го представяме, предлагаме,доставяме. Не КАКВО предлагаме/ продаваме , а КАК го правим може да ни прави все по-различни и все по-превъзхождащи останалите ,които продават най-обикновена нафта,по най-прозаичен начин. И така -КАК да го правим все по-различно, така че тази различност да не е самоцел,а да ни прави все по-стойностни в очите на Клиента? Струва ми се ,че като въвеждаме различия водещи до парично измерими или психологически осезаеми ползи за Клиента. |
Sunday, January 21, 2007
Не КАКВО, а КАК
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment